Spalanie / Wzmacnianie / Siła / Wytrzymałość / Wydolność

TURBO SPALANIE

Trening aerobowy, a jego celowość to aktywne spalanie tkanki zbędnej tłuszczowej . Zajęcia , które doskonale ujędrniają ciało i pomagają w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Zajęcia o dużej intensywności , skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić ciało. Dynamiczny trening angażujący wszystkie partie ciała. Poprzez połączenie elementów treningu spalającego i modelującego, nie tylko tracimy zbędne kalorie, ale też wzmacniamy mięśnie.

TRENING FUNKCJONALNY

Nowy wymiar pracy z ciałem. Jest treningiem wzmacniającym ciało, poprawiający koordynację, równowagę, stabilizację, elastyczność i dynamikę. Podstawową zasadą treningu jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość wykorzystania go w życiu codziennym. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, trening funkcjonalny zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów. Dużą zaletą treningu jest wzmacnianie często zaniedbanych przez nas mięśni głębokich odpowiadający za utrzymanie prawidłowej postawy.

FULL BODY WORKOUT

Intensywny trening całego ciała w formie interwału. Składa się ze złożonych ćw.funkcjonalnych, których celem wszechstronne wzmocnienie całego ciała. W trakcie jego trwania zaangażowane zostają wszystkie mięśnie, dzięki czemu podkręca się metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Jego głównym celem jest „wyrzeźbienie” sylwetki oraz poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu.

TABATA

To trening interwałowy, poprawiający wydolność tlenową i beztlenową organizmu. Trening polega na naprzemiennym przyspieszaniu i zwalnianiu podczas wykonywanych ćwiczeń , co zapobiega powstawaniu „zakwasów”. Nasz organizm zaczyna uczyć się szybkiego usuwania kwasu mlekowego z komórek mięśniowych , dlatego jesteśmy w stanie szybciej i intensywniej kontynuować wysiłek. 1 lekcja „tabata” to 4 minuty mocnego interwału, 20-40 sek ćw.max i 10-20 sek odpoczynku. Ważne jest zaangażowanie wszystkich dużych grup mięśniowych. Poprzez intensywny trening organizm spala cały glikogen zawarty w mieśniach i wątrobie ,a następnie z tkanki tłuszczowej.

Tabata w fitnesie, to mocny trening wytrzymałościowy i wydolnościowy, łączący kilka lekcji.

AERO-BOX

Efektywny, intensywny trening inspirowany sztukami walki przeplatany elementami fitnesowymi. Daje przede wszystkim poprawę wydolności i siły w połączeniu z gibkością i elastycznością. Podczas treningu wykorzystujemy techniki tradycyjnego kick-box, boksu, karate,tae-bo, plus elem.fitness. Techniki aero-box są łatwe do przyswojenia, poprawiają koordynację ruchów. Trening przeznaczony jest dla osób, które pragną kształtować ciało i spalać tkankę tłuszczową.

AERO-BIKE /ROWERY/

Zajęcia prowadzone na specjalnie przystosowanych rowerach stacjonarnych-fitness. To zajęcia o charakterze wytrzymałościowym i wydolnościowym. Trening aerobowy/tlenowy/, korzystnie wpływający na ukł.oddechowo-krążeniowy. Regularny trening to poprawa kondycji fizycznej i wzmacnianie odporności organizmu. Cała lekcja to praca całego ciała ! Rzeźbimy sylwetkę, spalamy max ilości kalorii, poprawiamy napięcie i elastyczność skóry.

CARDIO/ TBC

Zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu /np.trucht, skakanka, pajace/ przeplatane częścią „shape” /przysiady, wypady itp./ Celem treningu jest wzmacniaie i ujędrniaie mięśni ud,pośladków, brzucha, a także pleców, ramion, kl.piersiowej. To dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem przysiadów lub ćw.wolne.

Efekt:

Zarys mięśni, wymodelowanie i ujędrnianie całego  ciała, spalanie tk.tłuszczowej, redukcja cellulitu.

FAT BURNING / BUILDING

To inaczej „spalanie tłuszczu”, aerobowy trening koncentrujący się na nieskomplikowanych kł.choreograficznych. Ruchy proste, powtarzające się z przeplatającymi je ćwiczeniami wzmacniającymi. Dodatkowo w połączeniu „Building” czyli budowa, rzeźbimy w sposób średnio-intensywny całe ciało.

TRENING OBWODOWY

Składa się od 5-12 cw.aerobowych oraz siłowych, ustawionych w obwodzie, wykonywanych bez przerwy jedno po drugim, angażujących wszystkie grupy mięśniowe

Efekt:  siłowni – ujędrniamy, wzmacniamy, kształtujemy całe ciało podnosząc metabolizm / treningu aerobowego – poprawiamy wydolność, redukujemy tk.tłuszczową

BODY SHAPE

Zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące „duże” partie mięśniowe całego ciała. Oprócz kształtowania sylwetki celem tych zajęć jest poprawienie wydolności organizmu. W zależności od stopnia zaawansowania jest przeznaczony dla osób zaczynających przygodę z treningiem ,jak i tych ,już ćwiczących dłuższy czas. Do treningu wykorzystujemy ciężar własnego ciała oraz przybory np.hantle, piłki,sztangi, stepy itd.

BPU /BRZUCH,UDA,POŚLADKI/

Zajęcia o charakterze wzmacniającym, kształtującym sylwetkę. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają się na tych miejscach szczególnie kłopotliwych. Zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki, smukłe uda. Są to ćwiczenia siłowe, wzmacniające dolne partie mięśniowe tzw.pas w dół.

PŁASKI BRZUCH/TURBO BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób , którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu, wzmocnieniu mięśni brzucha, talii.

Turbo brzuch – to większa intensywność i większe obciążenie przez mocniejsze działanie na w/w partie ciała.

TRX

Trening TRX potrafi zastąpić serie ćwiczeń na siłowni. Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa , gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała , które układane są pod różnym , odpowiednim kątem. Zestaw regulowanych pasków w kształcie litery „Y”, zrobiony z wytrzymałego polimeru. Można go zawiesić na drążku, drzewie itp. Ćwicząc poprawiamy siłę mięsni, wytrzymałość, stabilność stawów, zwiększając mobilność. Trening TRX aktywizuje wszystkie grupy mięśni.

AERO-BALL /PIŁKI DUŻE/

Trening z dużą piłką wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe ,poprawia koordynację i równowagę. Ćwiczenia takie stanowią niestabilną bazę, która wymusza napinanie mięśni głębokich, w tym przykręgosłupowych oraz posturalnych. Zalety  ćwiczeń z piłką to: zwiększenie siły mięśni, wytrzymałość , poprawa koordynacji ruchowej i równowagi, polepszenie zakresu ruchu w stawach oraz gibkości, wpływ na poprawę mięśni miednicy.

STEP

Trening o średniej intensywności , którego efektem jest przyśpieszenie spalania tk.tłuszczowej w organizmie. Zajęcia bazują na układach choreograficznych z wykorzystaniem platformy regulowanej /step/ i należą do bardzo atrakcyjnych form zajęć. Intesywność jest uzależniona od stopnia zaawansowania ćwiczących oraz stopnia trudności choreografii.

Plus SHAPE , oprócz lekkiej choreografii dodawane są ćwiczenia typowo wzmacniające całe ciało.

FIT MIX

To nasza propozycja na soboty J . Energetyczna mieszanka najpopularniejszych stylów fitness, tak aby się nikomu nie nudziło a się działo !!!

/TBC, BPU, tabata, step, piłki, cardio i wiele innych/

SZTANGI FIT & SZTANGI SIŁA

Zajęcia prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztangą. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający , dzięki czemu spalanie  tk.tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka , bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Power sztangi – większa siła, większy ciężar, większa wytrzymałość !

Fit&Fight - Nasze kluby

ul. Roosevelta 46, 41-800 Zabrze
e-mail : club@fitandfight.pl
tel. +48 664 477 755

ul. Korfantego 18, 41-800 Zabrze
e-mail : clubkorfantego@fitandfight.pl
tel. +48 508 346 200

ul. Sybiraków 15; 44-200 Rybnik
e-mail : rybnik@fitandfight.pl
tel. +48 530 335 955

Piszą o nas

Fabryka Siły ( www.fabrykasily.pl )

Facebook

Godziny otwarcia

pon.-piąt.:       07:00 - 22:00
sob.:       10:00 - 20:00
niedz.:       10:00 - 20:00

 

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

e-mail : clubkorfantego@fitandfight.pl
tel. +48 508 346 200